ЕДО — ключ до оперативного обслуговування кредитів

11507 19.09.2022

Війна триває, але бізнес має працювати та робити все задля підтримки своїх клієнтів та української економіки. Нині банківська сфера — той гігант, на якому тримається економіка країни. Поступове відновлення всіх складових взаємодії клієнта з банком є першочерговим завданням, а оптимізація деяких процесів роботи з клієнтами стає необхідністю під час воєнного стану.

Одними з основних напрямків, що потребують відновлення і перезавантаження – є кредитування та обслуговування кредитів.

Після початку повномасштабної війни на території України, виконувати тривалі бюрократичні та багатоетапні операції з підготовкою та поданням документів до банку стали майже неможливими. Якщо раніше процес подання фінансової звітності тривав 3-5 днів, то зараз це нерентабельна трата часу, яка потребує оптимізації.

Тому, задля максимального оперативного та ефективного обслуговування клієнтських рахунків та кредитів, «Райффайзен Банк» спільно з вебсервісу СОТА запустили рішення з використанням електронного документообігу. 

Так, для клієнтів банку, доступна можливість передавати фінзвітність та окрему документацію, просто через вебсервіс СОТА. Уся передана звітність автоматично завантажується у банківську систему для здійснення необхідних розрахунків фінансових показників клієнта. 

Тепер для користувачів СОТА тривалість процесу подання необхідної звітності до банку скорочується до кількох хвилин, що значно пришвидшує обробку та прийняття рішення для конкретного клієнта. 
Переглянути коротку відеоінструкцію можна за посиланням
 

 

Рішення вже доступне для використання і, що особливо радує — ним можна скористатись без додаткових оплат. 

Завдяки електронному документообігу від СОТА досягається швидкість та забезпечується дистанційність одного з основних процесів у роботі банків зі своїми клієнтами. Бізнес адаптується, а значить наша економіка продовжує відроджуватись. 

Працюємо краще, перемагаємо швидше!