CОТА — сучасний, простий та зручний у роботі хмарний сервіс з усіма можливостями для електронного обміну документами з контрагентами та державою. Кожен користувач СОТА може легко підписати електронні документи за допомогою КЕП безпосередньо у браузері з будь-якого девайса, та надіслати їх на погодження контрагентам.
Однією із корисних фішок СОТА є можливість інтегрувати рішення як віджет у будь-який сайт чи облікову систему зі збереженням брендового стилю, завдяки «СОТА.Віджет» та «СОТА.API». Обидва рішення детально розглянемо у нашому матеріалі.
«СОТА.Віджет» — вебрішення для ведення ЕДО, що інтегрується в облікову систему або сайт замовника, через який кінцевий користувач отримує доступ до підписання за допомогою КЕП та відправки первинних документів.
Все дуже просто і доступно:
Пропонуємо розглянути детальніше на прикладі інтернет-магазину. Уявімо, що ви — власник інтернет-магазину, який хоче встановити на свій сайт віджет СОТА. Після інтеграції віджета клієнти вашого онлайн-магазину у своєму персональному кабінеті мають змогу отримувати рахунок на товар, а після оплати і всі інші бухгалтерські первинні документи: акти, видаткові накладні тощо.
Отримані документи підписуються покупцем та передаються вам. Для доступу вашим покупцям потрібно просто зареєструватися на сайті.
Переваги
Для кого?
Така функція з ЕДО стане чудовим рішенням для приватних підприємців та компаній, які мають власні інтернет-платформи з реалізації товарів та послуг. Рішення ідеально підійде компаніям, які погоджують документи з контрагентами про купівлю-продаж, відвантаження та доставку товарів на своїх вебмайданчиках. Це може бути, наприклад, інтернет-магазин, який продає певні товари. Клієнт магазину може отримати рахунок на товар, і підписати його своїм КЕП просто у кабінеті користувача на сайті. А всі документи щодо здійсненої угоди зберігаються в кабінеті.
«СОТА.API» надає можливість компаніям інтегрувати функціонал вебрішення СОТА у власну облікову систему. Цей метод інтеграції дає клієнту можливість автоматично передавати документи зі свої обліковки для подальшого підписання КЕП та відправки контрагентам. Також API дозволяє забирати статуси документів і безпосередньо погоджені документи, які повернулися від контрагентів, до обліковки.
Рішення надає можливість інтеграції з використанням API за принципом взаємодії Server — Server.
За допомогою «СОТА.API» вам будуть доступні такі функції:
Переваги
Для кого?
Рішення чудово підійде для компаній, які прагнуть автоматизувати обмін електронними документами, використовуючи хмарний сервіс СОТА та водночас хочуть продовжувати працювати у звичній обліковій системі. А також API — це хороша ідея для тих бізнесів, які потребують індивідуальних рішень і мають можливість доопрацювати свою облікову систему.
Як бачите, СОТА може запропонувати підприємцям варіативні рішення, які допоможуть реалізувати ЕДО на підприємстві без додаткових зусиль. Все, що потрібно — це готовність перейти на електронний документообіг та зв'язатися із нами.
Так, ви маєте змогу отримати цілком безплатну консультацію щодо можливостей віджета СОТА для своєї компанії. Для цього звертайтеся за телефоном: (044) 206 72 25.
Також ви можете дізнатися більше інформації про вебсервіс СОТА для електронного документообігу у нашому відео від експертів YouTube-каналу ЕДО talks.