Інтеграційні рішення «СОТА.Віджет» та «СОТА.API»

826 17.11.2023

CОТА — сучасний, простий та зручний у роботі хмарний сервіс з усіма можливостями для електронного обміну документами з контрагентами та державою. Кожен користувач СОТА може легко підписати електронні документи за допомогою КЕП безпосередньо у браузері  з будь-якого девайса, та надіслати їх на погодження контрагентам. 

Однією із корисних фішок СОТА є можливість інтегрувати рішення як віджет у будь-який сайт чи облікову систему зі збереженням брендового стилю, завдяки «СОТА.Віджет» та «СОТА.API». Обидва рішення детально розглянемо у нашому матеріалі.

«СОТА.Віджет» — як працює і кому підійде?

«СОТА.Віджет» — вебрішення для ведення ЕДО, що інтегрується в облікову систему або сайт замовника, через який кінцевий користувач отримує доступ до підписання за допомогою КЕП та відправки первинних документів.

Як це працює?

Все дуже просто і доступно:

  • функціонал електронного документообігу інтегрується у вебресурс клієнта;
  • користувач може з будь-якого гаджета переглядати, коментувати та погоджувати документи через особистий кабінет без використання додаткового програмного забезпечення.

Пропонуємо розглянути детальніше на прикладі інтернет-магазину. Уявімо, що ви — власник інтернет-магазину, який хоче встановити на свій сайт віджет СОТА. Після інтеграції віджета клієнти вашого онлайн-магазину у своєму персональному кабінеті мають змогу отримувати рахунок на товар, а після оплати і всі інші бухгалтерські первинні документи: акти, видаткові накладні тощо.

Отримані документи підписуються покупцем та передаються вам. Для доступу вашим покупцям потрібно  просто зареєструватися на сайті. 

Переваги

  • Документообіг з вашими клієнтами на вашому ресурсі
  • Кабінет зберігає брендову айдентику замовника
  • Вибір та розробка власних шаблонів документів
  • Простий доступ до функціонала онлайн
  • Миттєвий обмін з власними контрагентами
  • Можливість створювати індивідуальні шаблони документів
  • Весь комплект документів зберігається в особистому онлайн-кабінеті
  • Можливість закрити усі документи за угодою онлайн у своєму кабінеті


Для кого?

Така функція з ЕДО стане чудовим  рішенням для приватних підприємців та компаній, які мають власні інтернет-платформи з реалізації товарів та послуг. Рішення ідеально підійде компаніям, які погоджують документи з контрагентами про купівлю-продаж, відвантаження та доставку товарів на своїх вебмайданчиках. Це може бути, наприклад, інтернет-магазин, який продає певні товари. Клієнт магазину може отримати рахунок на товар, і підписати його своїм КЕП просто у кабінеті користувача на сайті. А всі документи щодо здійсненої  угоди зберігаються в кабінеті.

Обмін електронними документами за допомогою «СОТА.API»

«СОТА.API» надає можливість компаніям інтегрувати функціонал вебрішення СОТА у власну облікову систему. Цей метод інтеграції дає клієнту можливість автоматично передавати документи зі свої обліковки для подальшого підписання КЕП та відправки контрагентам. Також API дозволяє забирати статуси документів і безпосередньо погоджені документи, які повернулися від контрагентів, до обліковки. 

Рішення надає можливість інтеграції з використанням API за принципом взаємодії Server — Server.

За допомогою «СОТА.API» вам будуть  доступні такі функції:

  • імпорт документів;
  • отримання переліку документів;
  • отримання документа.


Як це працює?

  • Клієнт інтегрує АРІ відповідно до технічної документації для передачі в SaaS-рішення набору даних. Клієнт може передавати до СОТА як готові документи, наприклад, у форматі pdf, так і дані для формування xml-документів. 
  • Клієнт авторизується у СОТА та здійснює підписання готових документів КЕП і відправляє контрагентам.
  • За допомогою АРІ обліковки забирає статуси документів і погоджені документи, які повернулися від контрагентів.


Переваги

  • Автоматична передача документів з власної облікової системи до хмарного сервісу СОТА
  • Можливість контролювати статуси та отримувати  документи в обліковку
  • Прискорення процесу документообігу.


Для кого?

Рішення чудово підійде для компаній, які прагнуть автоматизувати обмін електронними документами, використовуючи хмарний сервіс СОТА та водночас хочуть продовжувати працювати у звичній обліковій системі. А також API — це хороша ідея для тих бізнесів, які потребують індивідуальних рішень і мають можливість доопрацювати свою облікову систему.

Як бачите, СОТА може запропонувати підприємцям варіативні рішення, які допоможуть реалізувати ЕДО на підприємстві без додаткових зусиль. Все, що потрібно — це готовність перейти на електронний документообіг та зв'язатися із нами. 

Так, ви маєте змогу отримати цілком безплатну консультацію щодо можливостей віджета СОТА для своєї компанії. Для цього звертайтеся за телефоном: (044) 206 72 25.

Також ви можете дізнатися більше інформації про вебсервіс СОТА для електронного документообігу у нашому відео від експертів YouTube-каналу ЕДО talks.