Обмін між користувачами СОТА

1710 27.05.2020

 

Обмін електронними документами за допомогою вебсервісу СОТА

СОТА — це зручний, швидкий та максимально простий у використанні сервіс для електронного документообігу та подання звітності. Ресурс може бути корисним як для підприємця, так і для бухгалтера чи менеджера. Однозначною перевагою СОТА є те, що її не потрібно встановлювати на ваш ПК, а документи можна підписувати навіть зі смартфона. 

Для прикладу, можемо розглянути ситуацію, коли ви та ваші контрагенти працюють дистанційно і не мають на своїх ПК програм для обміну. В будь-якому випадку вам необхідно погоджувати та підписувати документи один з одним. У вас звісно є можливість обміну паперовими документами, але тоді ви витрачаєте час на очікування кур’єрів та кошти на безперервний друк паперів і послуги поштових служб. Ще один варіант — це встановлення програми для документообігу на ваш персональний комп’ютер, але погодьтесь, що ви не завжди носите з собою свій ПК. Тому ідеальним варіантом є вебсервіс СОТА — для використання вам потрібен КЕП, будь-який гаджет та доступ до мережі. Ви зможете підписувати документи з ноутбука чи смартфона, перебуваючи будь-де.

Тож, щоб розпочати обмін документами у СОТА, все, що вам необхідно — це авторизуватися у вебсервісі, натиснути кнопку «Головне меню» і відкрити «Реєстр первинних документів». На панелі інструментів обрати значок «Створити», а далі — «Первинний документ». Потім обрати потрібний вам шаблон та заповнити документ. Для підписання та відправки документа, натисніть відповідні кнопки на панелі інструментів. 

Ваші контрагенти, для отримання документів у СОТА, мають у веббраузері перейти на сайт СОТА та авторизуватися. На панелі інструментів контрагенту вже доступні нові повідомлення. Тож, для отримання вхідної пошти — ваших документів, контрагент повинен натиснути кнопку «Повідомлення» та ввести пароль до секретного ключа шифрування. Після цього документ буде доступний у «Реєстрі первинних документів», а ваш контрагент зможе відкрити його, ознайомитися із вмістом та погодити за допомогою свого КЕП. Процес погодження теж дуже простий — необхідно натиснути кнопку «Затвердити» та ввести пароль до секретних ключів. 

Покрокову інструкцію обміну за допомогою вебсервісу СОТА ви можете переглянути у зручному відеоформаті від наших креативних експертів ЕДО на YouTube-каналі ЕДО talks.

Як бачите, електронний документообіг у СОТА — це дуже зручно, просто та швидко. Ви можете створювати і погоджувати документи зі свого комп’ютера, ноутбука, планшета та навіть смартфона.