Відбувся переїзд обладнання провайдера СОТА

1296 26.12.2022

Шановні користувачі! 23-24 грудня у нас успішно відбувся переїзд обладнання провайдера СОТА. 

У ці дні ви могли помітити труднощі із доступом до вебсервісу СОТА та програмного РРО «СОТА Каса». Зараз роботу сервісів повністю відновлено і вони працюють у звичайному режимі. 

Також нагадуємо, що якщо у вас виникають запитання, ви завжди можете звернутися до наших фахівців технічної підтримки за телефонами, що зазначені нижче.

Техпідтримка СОТА: 
+38 (044) 206 72 10
+38 (098) 206 72 10

Техпідтримка “СОТА Каса”: 
+38 (044) 201 06 46
+38 (067) 201 06 46

Крім того, для максимально оперативного отримання  інформації та миттєвого зв’язку з нами, ми рекомендуємо підписатися на нашу офіційну сторінку у Фейсбук.

Дякуємо, що обираєте програмні продукти від СОТА!