Віджет СОТА — інтегруйте можливості ЕДО у свій сайт

1764 23.09.2020

Вебсервіс СОТА — хмарний ресурс для електронного документообігу з контрагентами та державою. Окрім можливості обмінюватися документами без встановлення додаткового ПЗ на свій комп’ютер, СОТА пропонує Saas-рішення для ведення документообігу з використанням віджета. Він легко інтегрується в облікову систему або вебресурс (сайт) замовника, через який кінцевий користувач отримує доступ до підписання та відправки первинних е-документів.


Як це працює?
Наприклад, ви є власником інтернет-магазину та бажаєте встановити на свій сайт віджет СОТА. Завдяки віджету, клієнти вашого магазину зможуть отримати рахунок на товар, підписати та відправити його вам. Для доступу вашим користувачам достатньо зареєструватися на сайті. 
Така функціональна можливість з електронного документообігу ідеально підійде логістичним, фарма та ритейл- компаніям, які документально закривають угоди з користувачами про купівлю-продаж, відвантаження чи доставку товару. Віджет інтегрується в облікову систему або вебресурс (сайт) замовника, через який кінцевий користувач отримує доступ до підписання за допомогою КЕП та відправки первинних документів.


Кейс №1 
Перший кейс — міжнародна компанія, що займається експрес-доставкою вантажів та документів та є лідером світового логістичного ринку і використовує віджет СОТА. ЕДО — невід'ємна частина роботи логістичної галузі, адже її діяльність пов’язана із величезною кількістю роздрукованих документів.
Використання віджета у логістичній компанії дає змогу підписувати договори про надання послуг з декларування вантажів за допомогою КЕП. Так, клієнти компанії, маючи КЕП, підписують договір про надання послуг з декларування вантажів онлайн. Основною перевагою є швидкість та зручність. Крім того, максимально зручна інтеграція функціонала ЕДО у персональний сайт замовника зі збереженням брендової айдентики. 
Клієнтам компанії більше не потрібно роздруковувати договори, самостійно вносити особисті дані, сканувати чи фотографувати документи та шукати способи, щоб передати папери брокеру. Зараз, кожен клієнт, який реєструється на сайті компанії, може з будь-якого гаджета переглядати та підписувати документи. 


Кейс №2
Великий дистриб’ютор автозапчастин на ринку України використовує віджет СОТА від компанії Linkos Group для того, щоб його партнери та клієнти, придбавши товар, змогли отримати всі первинні документи, що супроводжують покупку в електронному вигляді.
Тобто, якщо станція техобслуговування вирішила придбати у дистриб’ютора партію автозапчастин, то безпосередньо у вікні браузера, у своєму особистому кабінеті, СТО зможуть отримати рахунок на оплату, видаткову накладну, акт виконаних робіт в електронному вигляді та підписати їх своїм КЕП. Вони можуть це зробити абсолютно з будь-якого пристрою — достатньо зареєструватись на ресурсі.
Ми показали тільки два варіанта застосування віджета для документообігу. Хоча зараз, звісно, все більше компаній прагнуть використовувати сервіс у своїх особистих кабінетах, адже віджет мають чимало переваг.


Основні переваги віджета:
- Документообіг з вашими клієнтами на вашому ресурсі.
- Кабінет зберігає брендову айдентику замовника.
- Вибір та розробка власних шаблонів документів.
- Простий доступ до функціонала онлайн.
- Миттєвий обмін з власними контрагентами.
- Можливість створювати індивідуальні шаблони документів.
- Весь комплект документів зберігається в особистому онлайн-кабінеті. 
- Можливість погодити всі документи за угодою онлайн у своєму кабінеті.


Для кого?
Віджет ідеально підійде для приватних підприємців та компаній, які мають власні інтернет-платформи з реалізації товарів та послуг. Так, компанії, які погоджують документи з контрагентами щодо купівлі-продажу, відвантаження та доставки товарів на своїх вебмайданчиках, зможуть робити це у рази швидше та зручніше. Реалізація системи електронного документообгігу за допомогою віджета СОТА стане ідеальним рішенням для фармацевтичних, логістичних та ритейл-компаній.


Щоб отримати безкоштовну консультацію щодо можливостей віджета СОТА для своєї компанії, звертайтеся за телефоном: (044) 206 72 15.
Детальніше дізнатися про SaaS-рішення СОТА для електронного документообігу ви можете у нашому відео від експертів YouTube-каналу ЕДО talks.