Впровадження ЕДО у відділі продажів

1545 30.09.2020

Перед сучасним бізнесом постійно стоять важливі для його життєдіяльності завдання — приріст прибутку, оптимізація робочих процесів та витрат, покращення внутрішньої та зовнішньої комунікації. Коли звичні методи маркетингу втрачають колишню ефективність, купівельна спроможність знижується, потрібно ще більш пильно переглянути ефективність внутрішніх процесів.


Одним із обтяжуючих факторів для бізнесу є паперовий документообіг, який забирає час та гроші. Однак є рішення — електронний документообіг, який, окрім того, що не займає місце на вашому підприємстві, ще й оптимізує фінансові і часові витрати. 
Однією із важливих структурних частин компанії для застосування ЕДО є відділ продажу. Ситуація у більшості відділ продажів різних підприємств дуже схожа. Щодня працівники витрачають на друк товарних накладних, товарно-транспортних накладних і рахунків-фактур від 2-х до 4-х упаковок паперу. Оформленням документів займаються інші співробітники, які протягом певного часу тільки те й роблять, що спочатку роздруковують документи з інформаційної системи, потім підписують їх і проставляють печатки. Далі готові папірці сортують за датами поставок і передають експедиторам. Водночас, вищим рівнем майстерності вважається вміння не переплутати документи між собою. Узгодження документів часто вимагає підписів від кількох різних підрозділів, а вже потім контрагента. Якісь із цих операцій звісно можна реалізувати в CRM, але не всі, і, як правило, це недоцільно. Така рутина не має нічого спільного з ефективним розподілом людських та фінансових ресурсів. 
А якщо уявити успішний ривок, коли продажі компанії різко зростають, саме тоді ситуація взагалі може вийти з-під контролю. Ваші працівники витрачатимуть всі сили на обробку “первинки”, що незмінно повпливає на інші життєво-важливі процеси підприємства. 
 
ЕДО у відділі продажів
Ситуацію можна дуже легко і швидко змінити на користь вашого бізнесу. Впровадивши електронний документообіг у відділі продажів, вам більше не доведеться витрачати кошти на покупки паперу і принтерів, обслуговування обладнання та, найголовніше, ви збережете найцінніший ресурс компанії — працю персоналу. ЕДО — це той інструмент, який допоможе вам не просто легко та швидко оптимізувати витрати, а й значно пришвидшити всі етапи погодження документів, що незмінно позитивно повпливає на фінансові надходження. 
Зараз на ринку представлений широкий асортимент програмних забезпечень для електронного документообігу, але важко обрати рішення, що зможе закрити всі питання відділу продажів без додаткових витрат. У такому випадку, оптимальним варіантом для реалізації ЕДО у вашому відділ продажів може стати хмарний сервіс СОТА.  
СОТА — це мобільний вебсервіс для електронного документообігу, що дозволяє швидко відправити та отримати документи в електронному вигляді. СОТА не потребує встановлення і налаштування додаткового програмного забезпечення, що робить її ще більш доступною будь-якому користувачеві. Для того, щоб розпочати роботу, необхідно мати КЕП та доступ до мережі Інтернет. 
Електронний документообіг від СОТА має два напрямки. СОТА Lite має спрощену систему входу для клієнта, простий фільтр та інтерфейс з набором функцій, які найбільш необхідні відділу продажів для впровадження ЕДО. А також СОТА Enterprise — продукт, створений для тих, хто прагне більше можливостей для свого бізнесу. 
Корисною СОТА може стати саме для відділу продажів, адже її функціонал допоможе працівникам з легкістю закривати продажі. Все, що необхідно — бути авторизованим у СОТА Lite, створити там рахунок за готовим шаблоном і миттєво відправити у бухгалтерську систему клієнта. Особливістю СОТА є можливість надсилати клієнтові посилання на документ, яке він може відкрити у будь-якому месенджері і одразу підписати.


СОТА Lite є максимально простим та зручним сервісом, який:
- легкий у реалізації;
- не потребує встановлення спеціального ПЗ;
- працює зі смартфона з будь-якої точки світу;
- входить до роумінгу. Це означає, що надіслані документи завжди надходять до отримувача,навіть, якщо він взагалі не використовує ЕДО. Детальніше про роумінг читайте у матеріалі за посиланням: 
Щоб отримати безкоштовну консультацію щодо реалізації ЕДО на вашому підприємстві телефонуйте: (044) 206 72 15.

 


Дізнайтеся більше інформації про СОТА Lite у нашому відео від експертів YouTube-каналу ЕДО talks.