Фільтр

Робота з Реєстром первинних документів розпочинається з Фільтру - зручного і потужного інструменту відбору потрібних документів. У Фільтрі максимально зібрані атрибути документів, за якими здійснюється пошук та сортування.

Для відкриття фільтру натисніть на кнопку  над таблицею модуля. Розгорнеться фільтр (Рис. 99).

Рис. 99

Після встановлення параметрів фільтрації натисніть на кнопку Оновити. В робочій області відобразиться перелік документів згідно заданих параметрів пошуку. Над таблицею Реєстру відобразиться встановлений фільтр.

Для очищення Фільтру від даних натисніть на кнопку Очистити.

Якщо Фільтр не потрібен та/або заважає, його можна згорнути. Для цього натисніть на кнопку .

Встановіть необхідні параметри відбору первинних документів в Реєстрі:

Документ

  • Дата документа - встановіть позначку для вибору певного періоду або довільного періоду:

За період - вкажіть місяць та рік, в межах якого були створені потрібні первинні документи;

Інтервал - вкажіть дату початку та закінчення довільного інтервалу, в межах якого були виписані потрібні первинні документи;

Створення/Отримання - Вкажіть дату початку та закінчення довільного інтервалу, в межах якого були створенні або отриманні потрібні первинні документи;

  • Дата реєстрації – вкажіть місяць та рік, в межах якого були зареєстровані документи;
  • Код – вкажіть код документа;
  • Примітка – вкажіть текст примітки;
  • Номер - вкажіть номер документа;
  • Сума - вкажіть межі суми документа;
  • Остання операція – вкажіть дату останньої операції із документом;
  • Статус - оберіть із списку, що випадає, назву статусу, що відповідає етапу обробки документу. За замовчанням встановлено значення «Всі», тобто пошук відбувається за заданими параметрами серед усіх первинних документів;
  • Тип документа - якщо потрібно відобразити документи певного типу, наприклад, податкові накладні або рахунок-фактура, оберіть тип у списку, що випадає. За замовчанням встановлено значення «Всі», тобто пошук відбувається за заданими параметрами серед усіх первинних документів.

Контрагент

  • Група – дозволяє знайти документи контрагентів з груп, зазначених в Довіднику контрагентів;
  • Найменування - дозволяє знайти документи, які були виписані на ім'я або отримані від певного контрагента.

Найменування контрагента можна ввести як власноруч з клавіатури, так і вибрати із довідника «Контрагенти», який відкривається після натиснення на кнопку вибору . При виборі контрагента із довідника, автоматично заповнюються поля «ЄДРПОУ» та «ІПН»;

  • ЄДРПОУ - дозволяє знайти документи контрагента, що були відправлені/прийняті, якщо відомо його код установи за Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України. Вводиться власноруч з клавіатури, обирається з підключеного довідника (кнопка вибору ) або заповнюється автоматично при виборі інших даних контрагента з довідника;
  • ІПН - дозволяє знайти документи контрагента, що були відправлені/прийняті, якщо відомо його індивідуальний податковий номер. Вводиться власноруч з клавіатури, обирається з підключеного довідника (кнопка вибору ) або заповнюється автоматично при виборі інших даних контрагента з довідника;
  • ПДВ - дозволяє знайти документи контрагентів, які є платниками або неплатниками ПДВ.

Напрямок

Містить перемикач між напрямками первинних документів. Передбачені наступні варіанти:

  • Всі - всі документи Реєстру первинних документів незалежно від напрямку;
  • Вхідні - отримані документи електронним каналом зв’язку від контрагентів;
  • Вихідні - створені документи, призначені для відправлення контрагентам електронним каналом зв’язку.