Короткий опис структури СОТА

Веб-сервіс СОТА розділений на декілька частин (Рис. 27):

Рис. 27

Рис. 28

  1. Панель інструментів.
  2. Кнопка  призначена для виклику головного меню та переходу між модулями.

    Також панель містить кнопки, що надають швидкий доступ до найбільш часто використовуваних функцій.

    Додати

    створення нового документу у реєстрі

    Відкрити

    відкриває для перегляду та редагування документи у реєстрі

    Скопіювати

    створення копії документу

    Відправити

    відправлення звіту у контролюючі органи. На виконання цієї команди розпочинається процес підписання документу КЕП

    Друк

    формування PDF-файлу для друку обраного документу

    Видалити

    вилучення документу з реєстру

    Не можна видаляти документи в статусі «В дорозі» та підписані документи.

    Перемістити

    переміщення дочірніх документів між пакетами звітів

    Експорт

    експорт виділеного документу

    Імпорт

    імпорт виділених документів

    Кнопки, які не вміщуються на панель при поточній ширині вікна, ховаються під загальну кнопку Інше.

    Увага! Збереження внесених у звіти даних виконується автоматично, кнопка «Зберегти» відсутня.

    У вікні відкритого документа відображаються додаткові кнопки для роботи із документом.

    Оновити поля

    оновлення даних

    Перерахувати

    перерахунок розрахункових полів документа

    Автоматичний розрахунок

    вмикання/вимикання автоматичного розрахунку в документі

    У полі над панеллю інструментів відображається ЄДРПОУ та назва поточного підприємства (Рис. 29). Також в цьому полі можна змінити поточне підприємство.

Рис. 29

 

  1. Панель історії переходів. Містить назву поточного модуля та документів або вікон, відкритих у модулі. Для того, щоб закрити поточний документ/вікно, потрібно натиснути на назву реєстру на панелі. Дані у закритому документі будуть збережені автоматично.

 

  1. Панель вибору звітного періоду. Поля на даній панелі дозволяють задавати звітний період.

 

  1. Панель фільтрування. Дана панель використовується для фільтрування даних: в залежності від модуля на даній панелі доступні різні параметри.

 

  1. Робоча область. У цій частині програми відображаються всі дані, відбувається основна робота з веб-сервісом «СОТА».

    Сортування даних в робочій області виконується за допомогою кнопок ^ та Ў в заголовках стовпчиків.

    Пошук даних в таблиці за певним значенням відбувається за допомогою полів пошуку  під заголовками стовпчиків. Для пошуку даних встановіть курсор в поле пошуку під потрібним стовпчиком та почніть вводити значення, яке має міститися у відібраних записах. Для повернення до відображення всіх записів видаліть всі значення з полів пошуку.

  2. Панель документу. Дана панель містить інформацію про роботу з документом, його стан і властивості, результати обробки, а також запропоновані дії, які можна провести з вибраним документом (вкладка Статус).

Перевірити

перевірка звіту, включає контроль числових розрахунків, коректність внесених даних, контроль зв'язаних форм

Передати на підпис

підпис документа

Відправити

відправка звіту у контролюючий орган

Ознайомитись з текстом квитанції

перегляд тексту квитанції