Працювати з податковими документами можна в одному модулі, у якому на підставі первинної документації автоматично формується реєстр податкових накладних. У модулі формуються та зберігаються Реєстри отриманих та виданих податкових накладних.
Після опрацювання реєстру податкових накладних, можна сформувати відразу весь пакет ПДВ і додатків до нього. Після перевірки документів, є можливість відправити до контролюючих органів всі сформовані документи одним пакетом.
Заповнена таблиця модулю і є Реєстром податкових накладних – отриманих або виданих.
Модуль представлений у вигляді таблиці, окремий рядок якої відображає коротку основну інформацію податкової накладної (Рис. 109).
Документи в модулі розподілені по закладках: Отримані, Видані та Не включені до формування (не додані у Реєстр податкових накладних ).
Рис. 109
Документи відображаються у реєстрі згідно обраного періоду у полі Звітний період.
Документи, що були створені або імпортовані у реєстр, позначаються піктограмами: – податкові накладні та – додатки (коригування). Наявність піктограми вказую на те, що документ існує в базі, його можна переглянути та відредагувати. Зареєстровані документи позначаються піктограмами
Додати ПН а РК безпосередньо у модулі Формування звітності з ПДВ неможливо.
Сформований Реєстр отриманих та виданих податкових накладних відображається також у модулі ЗВІТНІСТЬ у відповідному звітному періоді.
Реєстр податкових накладних представляє собою електронну таблицю з даними, але фактично це один документ.
Реєстр є формою для запису (реєстрації) отриманих та виданих податкових накладних.