Налаштування підписів

Модуль призначений для налаштування користувацьких комплектів підписів первинних документів.

У користувацьких комплектах підписів можливо визначити пріоритети комплектів підписів при підписанні первинних документів, забезпечити наявність підпису на документі тієї чи іншої особи, визначити умови застосування комплекту підписів.

У розділі Налаштування підписів за замовчуванням міститься комплектів підписів для документів типів: Акти, Рахунки, Видаткові накладні, Інші. Ці налаштування автоматично застосовуються для документів вказаних типів, якщо для них не налаштовано інший користувацький комплект підписів. 

 

Зверніть увагу! Користувацький комплект підписів застосовується при виконанні всіх зазначених налаштувань. Якщо для певного документа не виконується хоча б одна з умов, застосовується інший користувацький комплект з переліку налаштувань, умови якого виконуються (якщо такий існує). 

Якщо для первинного документа не знайдено жодного користувацького комплекту підписів (або не виконуються умови жодного з користувацьких комплектів), здійснюється підписання комплектом Відповідальна особа - Печатка (якщо наявна).


1. Відкрийте картку підприємства та перейдіть у розділ
Налаштування підписів:
Щоб додати новий комплект підписів:

 

 

2.  Натисніть кнопку Створити на панелі інструментів.

 

3. На сторінці, що відкриється, виконайте налштування комплекту підписів:

 

 

3.1. У блоці Загальні дані, у полі Найменування введіть назву нового комплекту підписів. У полі Налаштування діє для із списку, що відкривається оберіть напрямок документа, для якого застосовується користувацький комплект підписів: вхідні документи, вихідні або всі документи:

 

 

3.2.  У блоці Умови налаштуйте умови застосування користувацького комплекту підписів (поля заповнюються відповідно до потреби користувача):

 

 

Контрагент - у полі вказується ЄДРПОУ контрагента від якого отримано/якому призначено документ. Щоб додати контрагента, натисніть кнопку

 

 

У блоці налаштувань, що з'явиться на сторінці, натисніть кнопку Додати. Відкриється вікно Контрагенти, у якому оберіть потрібного контрагента:

 

 


Аналогічним чином заповніть інші поля блоку Умови:

Ярлик -  Містить значення ярлика, що встановлений для первинного документа.

Тип первинного документа - Тип первинного документа (рахунок, акт, договір тощо).

Код документа - чаркод документа, для якого застосовується комплект підписів.

Сума - сума документа, при якій застосовується комплект підписів, у відповідних полях задається мінімальна та максимальна допустима сума документа.

 

3.3.  У блоці Перелік підписантів вкажіть дані підписантів, які повинні підписувати документ згідно створюваного комплекту підписів. Натисніть кнопку Додати:

 

 

У вікні, що відкриється оберіть тип сертифікату:

 

Якщо обрано тип Відповідальна особа, оберіть підписанта із довідника Співробітники:

 

При виборі інших типів підписів, особа пібписанта визначається автоматично. Додані підписи будуть відображені у блоці Перелік підписантів. Щоб переглянути дані підписанта, натисніть 2 рази лівою кнопкою миші на типі підпису:

3.4. У разі потреби, змініть порядок підписів. Оберіть тип підпису у списку та натискайте кнопки зі стрілками, поки підпис не займе потрібну позицію у списку. Порядок підписів у списку визначає, у якому порядку підписи накладатимуться на документ: