Модуль «Реєстр звітів» призначений для створення, збереження та обробки бухгалтерської та фінансової звітності з метою подачі до контролюючих органів телекомунікаційними засобами зв’язку.
Модуль побудований у вигляді таблиці - реєстру, окремий рядок якої відображає коротку інформацію про документ (Рис. 33). Переглянути більш повну інформацію можна кліком по потрібному запису. Вікно документа відкриється в поточній вкладці.
Рис. 33
Панель Стан - містить фільтри, що відповідають етапам роботи з документами, наприклад, таким як: «В роботі», «В дорозі», «Оброблені».
Містить безпосередньо записи реєстру звітності: відображає створені або імпортовані документи у заданому звітному періоді, тобто звіти, з якими безпосередньо ведеться робота.
Виділення записів в реєстрі відбувається шляхом встановлення відмітки в рядку звіту (Рис. 34).
Рис. 34
Для створення нового документу, скористайтесь кнопкою Додати на панелі інструментів, для видалення помилкового запису – Видалити, для редагування існуючого запису – Відкрити.
Додаткова інформація, властивості створеного документу, а також варіанти дій з документом певного статусу міститься на панелі Статус відкритого документу.
Рис. 35
Панель Статус можна згорнути/розгорнути натискання на кнопку на панелі.