РЕЄСТР ЗВІТІВ

Модуль «Реєстр звітів» призначений для створення, збереження та обробки бухгалтерської та фінансової звітності з метою подачі до контролюючих органів телекомунікаційними засобами зв’язку.

Модуль побудований у вигляді таблиці - реєстру, окремий рядок якої відображає коротку інформацію про документ (Рис. 33). Переглянути більш повну інформацію можна кліком по потрібному запису. Вікно документа відкриється в поточній вкладці.

Рис. 33

  1. Панель фільтрування

Панель Стан - містить фільтри, що відповідають етапам роботи з документами, наприклад, таким як: «В роботі», «В дорозі», «Оброблені».

  1. Записи реєстру

Містить безпосередньо записи реєстру звітності: відображає створені або імпортовані документи у заданому звітному періоді, тобто звіти, з якими безпосередньо ведеться робота.

Виділення записів в реєстрі відбувається шляхом встановлення відмітки  в рядку звіту (Рис. 34).

Рис. 34

Для створення нового документу, скористайтесь кнопкою Додати на панелі інструментів, для видалення помилкового запису – Видалити, для редагування існуючого запису – Відкрити.

Додаткова інформація, властивості створеного документу, а також варіанти дій з документом певного статусу міститься на панелі Статус відкритого документу.

Рис. 35

Панель Статус можна згорнути/розгорнути натискання на кнопку  на панелі.