До створення скасовуючих документів наполегливо рекомендуємо переглянути нормативні матеріали, які регламентують створення таких звітів.
Звіт зі статусом «скасовуюча» подається, якщо страхувальником було допущено помилку в реквізитах (крім сум). У звіті можуть виправлятися дані лише на одну застраховану особу.
Статус «скасовуюча» можливий лише для: таблиць 5, 6, 7 для ФОП; таблиць 5, 6, 7, 8, 9 для юридичних осіб. Скасовуючі документи подаються після закінчення звітного періоду.
У випадку подання скасовуючих документів одночасно з ними подаються початкові документи із зазначеними вірними відомостями. Посадова особа установи, яка відповідає за подання звіту з ЄСВ, повинна самостійно контролювати наявність початкових звітів в тому періоді, де скасовуються дані.
Для створення форми з ознакою «Скасовуюча» (Таблиці 5-9) виконайте такі дії:
Рис. 80
Рис. 81
Зміни у сумах нарахованих доходу та внесків при формуванні та поданні скасовуючих документів не допускаються. При виявленні помилок у сумах виконується перерахунок у таблиці 6 в наступному періоді.
Комплект, який сформований для виправлення помилок, не повинен включати таблиці 1-4, але повинен включати основний звіт.
Після виконання цих дій пачка звітів готова для подання.