Для створення запиту виконайте такі дії
Відкриється вікно Вибір документа (Рис. 185).
Рис. 185
Створений запит відкриється у поточній вкладці.
Після заповнення документу на вкладці Статус оберіть команду Перевірити та далі Передати звіт на підпис.
Розпочнеться процедура підпису документу. Після підпису запиту печаткою установи у відкритому вікні обирається одержувач запиту - ДФС. Далі запускається процес відправки пошти.
Запит щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних призначений для перевірки наявності реєстрації Податкових накладних та Розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних.
У окремому вікні відкриється бланк документу. Заповніть бланк документу, скориставшись одним із двох способів:
1) формування запиту для документів,дата реєстрації яких відповідає вказаному значенню (Рис. 186, 1);
2) формування запиту за списком певних документів (Рис. 186, 2).
Також, у бланку передбачена можливість звернутися до ЄРПН з запитом на отримання необхідних електронних документів(Рис. 186, 3).
Рис. 186
Рис. 187
Після заповнення документу на вкладці Статус оберіть команду Перевірити та далі Передати звіт на підпис.
Розпочнеться процедура підпису документу. Після підпису запиту печаткою установи у відкритому вікні обирається одержувач запиту - ДФС. Далі запускається процес відправки пошти.
Позначка За списком встановлена у системі за замовчуванням.
Рис. 188
Значення полів Вид документа та Індивідуальний податковий номер продавця можна ввести вручну з клавіатури або обрати з довідника. Щоб обрати значення з довідника, встановіть курсор у поле та натисніть кнопку , що з’явиться у правій частині комірки. Відкриється вікно довідника, у якому оберіть потрібне значення.
Розпочнеться процедура підпису документу. Після підпису запиту печаткою установи у відкритому вікні обирається одержувач запиту - ДФС.
Далі запускається процес відправки пошти. У разі успішного завершення цієї операції запис про відправку поміщається у даний модуль.
Сформувати запит на отримання документів можливо незалежно від способу заповнення форми Запиту щодо отримання відомостей з Єдиного реєстру податкових накладних.
Щоб надіслати запит на отримання документів, під час заповнення форми встановіть опцію Імпорт документів з квитанцією (Рис. 189).
Рис. 189
Крім витягу з ЄРПН, Вам будуть надіслані зареєстровані документи, що були зазначені у запиті. Документи надходять у оригінальному вигляді з підписом контрагента.
Запит за списком обраних документів можливо сформувати у модулі Реєстр первинних документів.
Для цього виконайте дії:
Відкриється вікно Запит стану реєстрації в ЄРПН.
Рис. 190
або
Встановіть позначку По всім записам для формування запитів для всіх документів, що присутні у списку модуля.
Якщо ви бажаєте відправити запит пізніше, у вікні підпису натисніть на кнопку Відміна. Сформований запит буде доступний для редагування та відправки у модулі Інформаційна довідка.
Запит по контрагентам призначений для перевірки та оновлення даних контрагентів (ІПН, № Свідоцтва платника ПДВ) згідно з даними бази платників ДПАУ. Порівнюються дані у довіднику «Контрагенти» з отриманими даними. Якщо дані ІПН та № Свідоцтва платника ПДВ відрізняються від отриманих, вони автоматично оновлюються або заповнюються отриманими даними за їх відсутності.
У окремому вікні відкриється бланк документу, в якому потрібно заповнити наступні поля:
Запит може формуватися на декілька контрагентів. Для додавання рядка в таблицю скористайтесь кнопкою ліворуч від таблиці.
Після заповнення документу на вкладці Статус оберіть команду Перевірити та далі Передати звіт на підпис.
Розпочнеться процедура підпису документу. Після підпису запиту печаткою установи у відкритому вікні обирається одержувач запиту - ДФС. Далі запускається процес відправки пошти.
Рис. 191
Рис. 192
Натисніть кнопку ОК.
У розділі Інформаційна довідка будуть відображені створені запити. Формується по одному запиту на кожну дату вказаного періоду. Кожен запит сформовано відповідно до параметрів, вказаних у вікні Запит за період (Рис. 192).
Прийом відповіді з податкової інспекції на відісланий запит відбувається стандартним засобами системи.
Після отримання інформаційна довідка буде збережена у модулі Звітність/ Інформаційна довідка.
Для перегляду отримана відповідь відкривається одним кліком по потрібному запису. У відповіді детально викладено інформацію по запиту – стан розрахунків на початок та кінець періоду запиту, донарахування чи списання сум платежів, нарахування пені, тощо.
Отримана довідка не є підставою для здійснення фінансових та інших операцій установами банків, судовими органами, нотаріусами тощо.