Створення звітів зі статусом «Додаткова»

Використовується для виправлення відомостей про ЗО, якщо у додатку 4 за попередній період не було зазначено застраховану особу, з якою було укладено або розірвано трудовий договір (наприклад, просто забули вказати). Створення можливе лише для Таблиці 5 та Таблиці 7. Звіт подається після закінчення звітного періоду.

Створення додаткового звіту виконується аналогічно скасовуючому.

Для створення форми з ознакою «Додаткова» (Таблиці 5, 7) виконайте такі дії:

  1. Оберіть період, в якому потрібно створити додаткову форму.
  2. На панелі інструментів натисніть на кнопку Додати.
  3. У вікні Вибір звіту оберіть звіт JF3000411.
  4. Відкриється вікно вибору типу форми та таблиці.
  5. Оберіть тип форми «Додаткова» (Рис. 82).

Рис. 82

  1. Оберіть потрібну таблицю та натисніть на кнопку Створити.
  2. У «старому» періоді створюється новий комплект звітів, в якому для даної таблиці буде присутня форма зі статусом «Додаткова» (Рис. 83).

Рис. 83

  1. Відкрийте таблицю, внесіть актуальні дані.
  2. Далі відкрийте та перевірте основний звіт.

Після виконання всіх цих дій пачка звітів готова для подання.