Створення звітів зі статусом «Додаткова»
Використовується для виправлення відомостей про ЗО, якщо у додатку 4 за попередній період не було зазначено застраховану особу, з якою було укладено або розірвано трудовий договір (наприклад, просто забули вказати). Створення можливе лише для Таблиці 5 та Таблиці 7. Звіт подається після закінчення звітного періоду.
Створення додаткового звіту виконується аналогічно скасовуючому.
Для створення форми з ознакою «Додаткова» (Таблиці 5, 7) виконайте такі дії:
- Оберіть період, в якому потрібно створити додаткову форму.
- На панелі інструментів натисніть на кнопку Додати.
- У вікні Вибір звіту оберіть звіт JF3000411.
- Відкриється вікно вибору типу форми та таблиці.
- Оберіть тип форми «Додаткова» (Рис. 82).

Рис. 82
- Оберіть потрібну таблицю та натисніть на кнопку Створити.
- У «старому» періоді створюється новий комплект звітів, в якому для даної таблиці буде присутня форма зі статусом «Додаткова» (Рис. 83).

Рис. 83
- Відкрийте таблицю, внесіть актуальні дані.
- Далі відкрийте та перевірте основний звіт.
Після виконання всіх цих дій пачка звітів готова для подання.