Створення звіту

Перед початком створення звіту оберіть період, в якому потрібно його створити (Рис. 41). За замовчуванням встановлено поточний період.

Рис. 41

Для створення нового документу натисніть на кнопку Додати на панелі інструментів (Рис. 42).

 

Рис.42

Відкриється вікно Вибір звіту (Рис. 43). Із загальної групи Бланки оберіть відповідний розділ та групу звітності. Оберіть потрібний для створення бланк документу та відкрийте його кліком лівої клавіші миші або натисніть на кнопку Створити на панелі інструментів.

Рис. 43

Створений звіт відкриється у тій самій вкладці. Бланк звіту після відкриття автоматично заповнюється даними із картки установи та іншою наведеною в «СОТА» інформацією. Внесіть дані в поля, які потребують заповнення із клавіатури.

Поля, що підсвічені жовтим кольором, доступні для заповнення та редагування.