Вихідні підписані ПН та РК, та отримані від контрагентів затверджені ПН та РК, що присутні у модулі Реєстр первинних документів, автоматично відображаються у розділі Не включені до формування. Щоб додати ці документи до звітності:
Рис. 111
Рис. 112
Рис. 113
Реєстр можна заповнювати вручну із клавіатури, для цього потрібно ввести відповідні реквізити із паперової форми Податкової накладної чи Додатку 2 у таблицю. У електронній таблиці Реєстру до полів колонок підключені довідники, що полегшують його заповнення. Наприклад, колонка Код, до якої підключені довідники Податкові зобов’язання (Податковий кредит). Правильне заповнення коду у цій колонці гарантує коректне заповнення відповідних рядків Декларації з ПДВ.
Додавання нових рядків у Реєстр ПН відбувається за допомогою кнопки панелі інструментів Додати рядок. Щоб видалити запис, оберіть його у таблиці реєстру та натисніть кнопку панелі інструментів Видалити запис.
Рис. 114