Завантаження документів довільного формату

 

У Реєстрі первинних документів можливо підписувати електронним підписом (ЕП) та відправляти документи будь-яких форматів (txt, rtf, doc, docx, xls, xlsx, pdf, png, jpeg, jpg).

 

Щоб додати довільний файл:

1. Натисніть кнопку Додати на панелі інструментів. У меню оберіть пункт Завантажити документ.

 

 

2. Відкриється вікно Документ довільного формату. Натисніть на поле Виберіть файл та у вікні Відкриття файлу оберіть каталог, де розташовано потрібний файл або група файлів. Виділіть цей файл (групу файлів) курсором миші та натиснути кнопку ВідкритиАбо ж відкрийте Файловий провідник та перетягніть потрібні фали у поле Виберіть файл.

Імена обраних файлів будуть відображені у вікні Документ довільного формату.


Можливо видалити завантажений файл, натиснувши .

 

3. У полі Одержувач оберіть контрагента-одержувача документів довільного формату. За пореби, у полі Дата, Номер та Сума введіть відповідні реквізити документів.

Для завантаження обраних документів у Реєстр первинних документів натисніть ОК.

 

4. Якщо у вікні Документ довільного формату була встановлена відмітка Відкрити створений документ, відкриється вікно створеного документа довільного формату:

 

 

На панелі Статус можливо переглянути вкладені файли, встановивши відмітку біля імені файла. Також можливо завантажити вкладений файл, натиснувши на його назву.

 

5. У разі пореби можливо видалити існуючі або додати нові файли. Для видалення у області Вкладення оберіть документ, встановивши позначку біля його назви, та натисніть кнопку .

Для додавання документа натисніть кнопку . У вікні, що відкриється, завантажте потрібні файли та натисніть ОК:

 

 

Доданий файл відобразиться у області Вкладення у вікні Документ довільного формату.

 

6. Для підписання документа на панелі статус натисніть кнопку Підписати. У вікні, що відкриється, оберіть розташування секретного ключа, введіть пароль та натисніть ОК.

 

7. Щоб відправити документ, на панелі Статус натисніть натисніть кнопку Відправити контрагенту. На виконання команди відкриється вікно, у якому буде запропоновано підписати документ (якщо він не був підписаний раніше) та зашифрувати його для відправки. Після підписання та шифрування відкриється вікно Вибір адресата Оберіть адресу потрібного контрагента та натисніть на кнопку ОК