Що змінилось:
• Тепер, коли ви авторизуєтесь за КЕП або підписуєте документи, ви можете використовувати хмарний підпис ПУМБ.
Як це працює:
• Під час входу в систему або підписання документів виберіть тип файлового носія ПУМБ SmartSign. Потім оберіть ваш сертифікат та введіть пароль.
Що ви отримуєте:
• Більше способів авторизації та підписання документів!
Що змінилось:
• Ви можете роздрукувати, експортувати або видалити одразу декілька документів з реєстру.
Як це працює:
• Оберіть документи з реєстру та натисніть на іконку друку , експорту або видалення у верхній правій частині сторінки. Якщо до певних документів неможливо застосувати дію (наприклад, документ редагується іншим користувачем), ви отримаєте повідомлення, що такий документ буде пропущено.
Що ви отримуєте:
• Заощадження вашого часу та зусиль. Опрацьовуйте документи швидко та ефективно!
Що змінилось:
• Якщо ви не зазначили адресу електронної пошти учасника перевезення, тепер ви отримаєте попередження про це.
Як це працює:
• Після натискання кнопки «Підписати» висвітиться вікно, де вам потрібно або підтвердити пошту учасника, знайдену в системі, або ж вказати нову адресу (якщо контактні дані учасника не знайдено або ви хочете їх змінити). Ви також можете пропустити цей крок, проте в такому випадку ваш контрагент не отримає повідомлення на пошту про створення е-ТТН.
Що ви отримуєте:
• Контроль за заповненням контактних даних учасника для максимально ефективної організації перевезень.
Що змінилось:
• Тепер під час заповнення блоків е-ТТН «Маршрут та учасники перевезення», «Реквізити», «Транспортний засіб» та «Відомості про вантаж» ви можете зберегти нового учасника, локацію, транспорт або позицію вантажу у відповідний довідник.
Як це працює:
• Заповніть інформацію в е-ТТН та натисніть іконку . Оберіть підприємство, для якого стане доступним запис, та натисніть кнопку «Обрати». Якщо запис з такими даними вже існує у довіднику, з’явиться попередження про це.
Що ви отримуєте:
• Економте час, уникаючи повторного введення інформації у довідник. Зберігайте нові дані просто під час заповнення е-ТТН!
Що змінилось:
• Поле «Email» на сторінці налаштувань вашого облікового запису стало доступним для редагування. Тепер, щоб змінити адресу електронної пошти, достатньо ввести нову адресу та зберегти зміни.
Що ви отримуєте:
• Більш зручний та зрозумілий процес зміни електронної пошти. Оновлюйте дані облікового запису просто!
Що змінилось:
• Під час авторизації або підписання документів за допомогою Дія.Підпис, QR-код для переходу в застосунок «Дія» відображатиметься протягом трьох хвилин. Крім того, ви зможете побачити відлік часу до закриття QR-коду.
Що ви отримуєте:
• Зручне інформування про термін дії QR-коду.
Що змінилось:
• У реєстрі документів фільтр для вибору періоду, за який було створено документи, тепер знаходиться у лівій верхній частині екрану.
• Замість кнопки «Оновити реєстр» тепер відображається іконка у правій верхній частині екрану.
Що ви отримуєте:
• Зручне та інтуїтивне розташування елементів інтерфейсу.
Що змінилось:
• Додано новий запит {{url}}/ettn/signed/planned, що дозволить вам зареєструвати е-ТТН в центральній базі даних (ЦБД). Щоб скористатись цим запитом вам потрібно: (1) сформувати накладну у форматі XML, (2) підписати її та (3) зареєструвати документ, використовуючи новий запит. Детальніше про реєстрацію е-ТТН дивіться в інструкції.
Що ви отримуєте:
• Можливість легко та зручно зареєструвати е-ТТН.