Створення звіту із типом «Ліквідаційна»

Звіт з типом «Ліквідаційна» подається, якщо страхувальник подає звіт за останній звітний період (період з дня закінчення попереднього звітного періоду до дня державної реєстрації припинення підприємницької діяльності чи до дня прийняття відповідними органами (особами) рішення про ліквідацію або припинення діяльності страхувальника) (п. 8, п. 9 розд. ІІІ Порядку № 435).

Для створення форми із типом «Ліквідаційна» (Таблиці 1, 2, 3) виконайте такі дії:

  1. В Реєстрі звітів створіть звіт (F3000510 або F3005110).
  2. Відкриється віно вибору типу форми та таблиці.
  3. Оберіть тип форми «Ліквідаційна» (Рис. 90).

Рис. 92

  1. Оберіть потрібну таблицю та натисніть на кнопку Створити.

Створюється нова пачка із типом «Ліквідаційна».

Увага! Додавання таблиць у створену пачку «Ліквідаційна» неможливе.