Довільне підписання

 

Розділ призначений для підписання Електронним підписом (ЕП) документів будь-яких форматів.
У розділі ви маєте можливість:


Створення структури зберігання документів

 

Зліва розташована панель Каталог, що дозволяє створювати ієрархічну структуру папок. 

 


Для створення структури зберігання документів оберіть  каталог, у якому необхідно створити папку, та натисніть кнопку Папка на панелі інструментів.  У меню, що відкриється, оберіть команду Додати. (За замовчуванням у структурі присутня лише коренева папка з назвою Каталог, її неможливо видалити, або перейменувати.)

 

 

У вікні, що відкриється введіть назву папки, яка створюється та натисніть ОК.

 

 

Створена пака з'явиться у структурі розділу. Додати папку можливо як у кореневий каталог структури, так і у будь-яку існуючу папку.

 

Щоб змінити назву папка, оберіть необхідну папку, натисніть кнопку Папка та оберіть операцію Редагувати. У вікні, що відкриється введіть нову назву та натисніть ОК.

 

Щоб видалити папку, оберіть цю папку у структурі, натисніть кнопку Папка та оберіть операцію Видалити. Будьте уважні! Разом з папкою видяляються всі документи, що в ній зберігаються! Відновити дані неможливо!

 

 

Додавання документів
 

Перш ніж додати нові документи створіть папку у, якій вони будуть зберігатися, як описано вище.


1. На панелі Каталог оберіть папку, у якій необхідно зберегти документ.

2. Натисніть кнопку Додати на панелі інструментів.

 

 

3. У вікні, що відкриється, введіть назву документа, під якою документ проімпортується у базу даних. Натисніть ОК:

 

 

4.  Відкриється вікно Відкриття файлу, у якому оберіть документ для завантаження.

5. Завантажений документ з'явиться у таблиці розділу:

 

 

Щоб побачити завантажений файл, натисніть на назві документа у таблиці.

 

Операції з документами

 

Переміщення та видалення документів 

 

Для переміщення документа у іншу папку:

 

1. Оберіть папку, у якій зберігається документ, а потім, завантажений файл документа.

2. Натисніть кнопку Інше на панелі інструментів. Оберіть команду Перемістити.

3. У вікні, що відкриється оберіть папку, у яку необхідно перемістити документ. Натисніть ОК.

 

 

 

Для видалення документа:

 

1. Оберіть папку, у якій зберігається документ, а потім, завантажений файл документа.

2. Натисніть кнопку Інше на панелі інструментів. Оберіть команду Видалити.

 

Будьте уважні!  Відновити видалений документ неможливо!

 

Підписання документів 

 

1. Оберіть папку, у якій зберігається документ, а потім, завантажений файл документа.

2. На панелі інструментів натисніть кнопку Інше:

3. У меню, що відкриється, оберіть команду Підписати.

4. У вікні, що відкриється, оберіть розташування секретного ключа, введіть пароль та натисніть ОК:

 

 

Для підписаних документів можливо переглянути їх властивості. Для цього оберіть підписаний документ у таблиці та натисніть кнопку . Відкриється вікно з інформацією про  підписи накладені на документ:

 

 

Збереження документів

 

1. Виділіть файл документа та натисніть кнопку Зберегти:

 

 

2. У меню оберіть необхідний формат збереження документа:

 

Зберегти з підписами 

Зберігається файл документа з підписами. Накладені на документ підписи зберігаються у файли документа.

 

Зберегти без підписів 

Зберігається лише файл документа без накладених на нього підписів.

 

Зберегти в форматі p7s

Документ зберігається разом зі всіма підписами . Підписи зберігаються у окремих файлах з розширенням .p7s. Ім'я файлу підпису має формат: <ім’я файлу документу>.<розширення файлу документу>.(N).p7s, де N – номер підпису.

 

Зашифрувати та зберегти 

Підписати файл довільним ЕП та зберегти на жорсткому диску комп'ютера. На виконання команди відкриється вікно, у якому оберіть сертифікат шифрування та натисніть ОК:

 

 

У наступному вікні оберіть розташування секретного ключа, введіть пароль та натисніть ОК:

 

3. У вікні Збереження файлу оберіть каталог для збереження, натисніть Зберегти.