Реєстр ліцензій (пальне) 

 

Реєстр ліцензій (пальне) призначений для створення, редагування та збереження документів, щодо ліцензування діяльності, пов’язаної з виробництвом, зберіганням, оптовою та роздрібною торгівлею пальним, з метою їх створення та подачі у ДФС. Також у розділі зберігатимуться документи, отримані від ДФС.
У модулі можливо створювати та опрацьовувати документи:


Після розгляду Заяв щодо ліцензії (пальне) від органів ДФС надходить рішення, що містить наступні документи (набір документів залежить від прийнятого рішення та Заяви, що розглядалась):

 

Створення Заяв щодо ліцензій (пальне)

 


Для створення документу (пальне):


1. На панелі інструментів натисніть кнопку   


2. У меню, що відкриється, оберіть потрібний тип документа: 



3. У поточній вкладці відкриється бланк обраного документу, який потрібно заповнити. Поля, що підсвічені жовтим кольором, обов'язкові для заповнення.

 


4. Внесіть дані в поля, які потребують заповнення.


5. Оберіть команду Перевірити (вкладка Статус). Перевіряється правильність заповнення полів, і у випадку помилок система підсвітить червоним кольором поля, що необхідно виправити. Виправте помилки та знову виконайте перевірку.


6. Створений документ буде автоматично збережений у Реєстрі ліцензій (пальне).

 

Створення Документа довільного формату (для подання сканкопій документів)


При створенні Заяви формується пакет документів, що містить головний документ Заява ...  та один Документ довільного формату (для подання сканкопій документів).  Назва незаповненого Документа довільного формату відображається сірим кольором у області Пов'язані документи на вкладці Заяви:


Щоб заповнити Документ довільного формату:


1. Відкрийте вкладку Заяви, до якої необхідно додати Документ довільного формату.

 

2. Натисніть Документ довільного формату у області Пов'язані документи (вкладка Статус).

 

3. У поточній вкладці відкриється бланк Документа довільного формату, який потрібно заповнити. Поля, що підсвічені жовтим кольором, обов'язкові для заповнення. 

 

 

4. Внесіть дані в поля, які потребують заповнення.


5. Оберіть команду Перевірити (вкладка Статус). Перевіряється правильність заповнення полів, і у випадку помилок система підсвітить червоним кольором поля, що необхідно виправити. Виправте помилки та знову виконайте перевірку.


6. Створений документ буде автоматично збережений у Реєстрі ліцензій (пальне).

 

 

Щоб додати до Заяви ще один Документ довільного формату:

 

1. Оберіть у реєстрі Заяву, до якої необхідно додати Документ довільного формату.

2. На панелі інструментів натисніть кнопку   .

 

3. У меню, що відкриється, оберіть Документ довільного формату

 

 

4. У поточній вкладці відкриється бланк Документа довільного формату, який потрібно заповнити. Поля, що підсвічені жовтим кольором, обов'язкові для заповнення.

 

 

Документи, що входять у пакет Заяви, відображаються у області Пов'язані документи (вкладка Статус). Щоб відкрити потрібний документ пакета натисніть його назву у області Пов'язані документи.

Зверніть увагу! Кількість додатків Документ довільного формату (для подання сканкопій) повинно дорівнювати загальній кількості сканкопій, що зазначається у формі Заяви.

 

Для видалення документа з пакету, відкрийте документ, або видільть його у таблиці реєстру, та натисніть кнопку .

 

Щоб переглянути список документів у Реєстрі ліцензій (пальне), натисніть на зображення стрілки біля коду Заяви: